ODIN Engineering styrker serviceafdelingen

Vores servicechef skal fortsætte den positive udvikling af ODIN’s service overfor vores kunders specialmaskiner.

41-årige Jimmi Olsen er tilbage som servicechef hos ODIN Engineering. Han skal stå i spidsen for den fremtidige udvikling af ODIN’s serviceafdeling og sikre, at vores service fortsat har samme høje niveau som vores specialmaskiner og kvalitetsløsninger.

Jimmi har en baggrund som flytekniker. Han har i mange år arbejdet med styring af vedligeholdelse og service hos blandt andet Maersk Group, ligesom han tidligere har været ansat hos ODIN. Han glæder sig over at være tilbage hos ODIN og til at forsætte det gode arbejde med at gøre en forskel for kunderne:

”Hos ODIN leverer vi forretningskritiske løsninger og specialmaskiner, og vi ved, hvor vigtigt det er for kunderne at holde produktionslinjerne i drift. Det betyder, at vi har en særlig tilgang til service. Vi yder personlig og faglig kvalificeret service, og vi står klar med hjælpen, når kunderne har behovet.”

Serviceafdelingen bliver afgørende for fremtidens specialmaskiner
Som servicechef står Jimmi Olsen i spidsen for en serviceafdeling, der er inde i en meget positiv udvikling. Afdelingen er vokset med fem medarbejdere på under to år, og det er forventningen, at serviceafdelingen skal medvirke til at styrke ODIN Engineerings position i markedet for specialmaskiner fremover:

”Service er et helt afgørende parameter for vores kunder. Det er en meget motiverende opgave for mig at udvikle en serviceafdeling, der fortsat kan imødekomme vores kunders behov for service, og rykke ud, når behovet opstår – 24/7,” siger Jimmi Olsen, og forsætter:

”Serviceafdelingen skal styrke vores relationer til kunderne. Når vi udvikler specialmaskiner, arbejder vi tæt sammen med kunderne om et fælles mål, og det er oplagt, at vi forsætter det gode samarbejde i serviceregi. Med faste serviceaftaler vil vi give kunderne en sikkerhed for, at deres produktionslinje hele tiden er top-of-mind her hos os.”

Jimmi Olsen gentiltrådte sin stilling som servicechef hos ODIN Engineering den 20. marts.

 

Aktuelt

Puslespil styrker ODIN Engineerings sammenhold på trods af afstanden

20. maj 2020

Hos ODIN Engineering har vi produceret et puslespil med tusinde brikker med et motiv fra vores faste teambuilding-dag, som er

Når krisen rammer, løfter ODIN Engineering i flok

18. maj 2020

Coronakrisen har sat sine spor hos ODIN Engineering og skabt en helt ny hverdag for medarbejderne og ledelsen. Lige nu

NIDO’er synliggør ODIN Engineerings kvaliteter

21. april 2020

Hos ODIN Engineering er vi kendte for at udvikle nye, innovative, forretningskritiske specialmaskiner i høj kvalitet. Derfor tænker vi ud

ODIN Engineering under Covid-19 krisen

25. marts 2020

ODIN Engineering følger nøje den danske regerings retningslinjer under Covid-19 krisen. Disse retningslinjer findes (på dansk) her: https://politi.dk/coronavirus-i-danmark Reduceret bemanding

Skydelære vidner om en lang tradition for præcision hos ODIN Engineering

24. marts 2020

Hos ODIN Engineering bruger vi skydelære som et uundværligt værktøj hver eneste dag i produktionen. Skydelæren er et grundværktøj i

Corona Covid-19 sætter sine spor alle vegne – også hos ODIN Engineering

17. marts 2020

”ODIN tager situationen alvorligt, og følger de retningslinjer, som er udstukket af regeringen. Ingen har prøvet denne situation før, og

NIDO’er fortæller historien om ODIN Engineering på farten

11. marts 2020

Hvordan dekorerer man montage- og servicebilerne, så kunderne og dem, som ser ODIN’s biler i trafikken, får en overraskende oplevelse?

Sociale aktiviteter styrker arbejdsmiljøet hos ODIN Engineering

5. december 2019

ODIN Engineerings personaleforening arrangerer løbende sociale aktiviteter, der ryster teamet godt sammen. Det sociale engagement har positiv indflydelse på arbejdsmiljøet,