ODIN Engineering styrker serviceafdelingen

Vores servicechef skal fortsætte den positive udvikling af ODIN’s service overfor vores kunders specialmaskiner.

41-årige Jimmi Olsen er tilbage som servicechef hos ODIN Engineering. Han skal stå i spidsen for den fremtidige udvikling af ODIN’s serviceafdeling og sikre, at vores service fortsat har samme høje niveau som vores specialmaskiner og kvalitetsløsninger.

Jimmi har en baggrund som flytekniker. Han har i mange år arbejdet med styring af vedligeholdelse og service hos blandt andet Maersk Group, ligesom han tidligere har været ansat hos ODIN. Han glæder sig over at være tilbage hos ODIN og til at forsætte det gode arbejde med at gøre en forskel for kunderne:

”Hos ODIN leverer vi forretningskritiske løsninger og specialmaskiner, og vi ved, hvor vigtigt det er for kunderne at holde produktionslinjerne i drift. Det betyder, at vi har en særlig tilgang til service. Vi yder personlig og faglig kvalificeret service, og vi står klar med hjælpen, når kunderne har behovet.”

Serviceafdelingen bliver afgørende for fremtidens specialmaskiner
Som servicechef står Jimmi Olsen i spidsen for en serviceafdeling, der er inde i en meget positiv udvikling. Afdelingen er vokset med fem medarbejdere på under to år, og det er forventningen, at serviceafdelingen skal medvirke til at styrke ODIN Engineerings position i markedet for specialmaskiner fremover:

”Service er et helt afgørende parameter for vores kunder. Det er en meget motiverende opgave for mig at udvikle en serviceafdeling, der fortsat kan imødekomme vores kunders behov for service, og rykke ud, når behovet opstår – 24/7,” siger Jimmi Olsen, og forsætter:

”Serviceafdelingen skal styrke vores relationer til kunderne. Når vi udvikler specialmaskiner, arbejder vi tæt sammen med kunderne om et fælles mål, og det er oplagt, at vi forsætter det gode samarbejde i serviceregi. Med faste serviceaftaler vil vi give kunderne en sikkerhed for, at deres produktionslinje hele tiden er top-of-mind her hos os.”

Jimmi Olsen gentiltrådte sin stilling som servicechef hos ODIN Engineering den 20. marts.

 

Aktuelt

Når jobbet hos ODIN er det sidste normale

9. april 2024

For fire år siden var Michael Bøgeskov midt i livet som succesfuld indkøber hos ODIN Engineering. I dag er hans

Servicetekniker/rejsetekniker søges

13. marts 2024

Kan du holde vores kunders drift kørende? ODIN Engineering er en aktiv del af vores kunders succes. Vi vedligeholder vores

Udvikling af industriens uddannelser

20. december 2023

ODIN Engineerings administrerende direktør, Mads S. Rasmussen, er blevet medlem af et uddannelsesudvalg i TEKNIQ Arbejdsgiverne. Dette udvalg vejleder arbejdsgiverforeningens

ODIN Engineering har ansat ny Sales & Relation Manager

23. oktober 2023

ODIN Engineerings nye Sales & Relation Manager Lars Wittrup har siden foråret arbejdet med det, han beskriver som et ønskejob,

Christian hjælper vores smedelærlinge til topkarakterer

1. september 2023

”Det er sjovt at lære fra sig,” siger Christian Nielsen, som gennem de seneste ti år har hjulpet vores smedelærlinge

Specialmaskiner med komponenter af 3D print i metal

3. maj 2023

ODIN Engineering er en maskinfabrik med tradition for at finde løsninger, der endnu ikke findes. Som noget forholdsvist nyt tages

Philip vendte tilbage: Har det godt hos ODIN

24. marts 2023

Som udlært klejnsmed forlod Philip Nordkvist ODIN Engineering for at søge andre udfordringer. Et par år senere er han vendt