Hos ODIN Engineering er vi vores ansvar bevidst. Som leverandør af løsninger til industriens forretningskritiske processer ved vi, hvor vigtigt det er at opretholde en funktionel produktionslinje. Derfor har vores service samme høje niveau som vores kvalitetsløsninger.

Indkøring og undervisning
Vores service begynder allerede ved installation og indkøring, der er en del af samtlige ODIN Engineerings leverancer. Her sikrer vi, at vores specialmaskiner fungerer optimalt sammen med det eksisterende produktionsanlæg. Når nye maskiner og anlæg indkøres, underviser vi i både drift og vedligeholdelse. Dette minimerer muligheden for driftsforstyrrelser pga. fejlbetjening og manglende uddannelse.

Monitorering af specialmaskiner
Samtidig tilbyder ODIN Engineering monitoreringsløsninger, der kan imødegå kritiske fejl på maskinerne og gøre problemløsningen mere effektiv. Som en ekstra sikkerhed etablerer vi ofte overvågningsaftaler, så også ODIN’s egne teknikere har adgang til monitoreringens data. På den måde kan vi – ved eksempelvis nedbrud i kundens eget monitoreringssystem eller ved kritiske driftsstop – hurtigt tilgå de nødvendige data.

Vores indsigt i kundens data sikrer en højere kvalitet i vores service og er med til at øge oppetiden for kundens produktionsanlæg. Vores overvågning kan også forhindre at eksempelvis brugsrelateret slid, udarter sig til kritiske problemer, da vores teknikere arbejder proaktivt med planlagt vedligeholdelse, så problemer imødegås, før de opstår.

Akut service
Udover indkøring, monitorering og løbende serviceeftersyn tilbyder ODIN Engineering også akut service døgnet rundt. Når vores kunder ringer, har de behov for faglig og kvalificeret assistance. På vores servicetelefon kan du altid komme i kontakt med en af vores kompetente teknikere.

For os er service en integreret del af vores løsninger. Det er helt afgørende, at vores kunders produktionsapparat holdes kørende, og vores princip er, at alt kan lade sig gøre ved kritiske driftsstop.

I vores løsninger er der ofte integreret en forbindelse til udstyrets styring, så det er muligt at fejlfinde via fjernsupport. Vi hopper også gerne på et fly med en vigtig reservedel eller komponent, hvis det er behov for det.

Hos ODIN sætter vi en ære i at tage telefonen og stå klar med hjælpen, når kunden har behovet. Det er kort sagt service for os.

Aktuelt

Industritekniker

15. april 2019

Er bearbejdning i høj kvalitet din hjemmebane, så læs med her! Har du erfaring med opspænding og bearbejdning af større

Industritekniker/operatør til laserskærer

15. april 2019

Kan du gøre en forskel ved vores laserskærer, så læs med her! Du bliver en vigtig brik i vores samlede

ODIN Engineering søger en erfaren R&D Manager

2. april 2019

Er du en ambitiøs maskiningeniør og en erfaren ”people-manager”? Er du klar til at lede det bedste ingeniørhold nord for

ODIN Engineering søger en ambitiøs og forretningsorienteret Service & Installation Manager

2. april 2019

Vil du være med til at skabe mere succes? Det går godt i ODIN Engineering A/S, men vi mangler dig!

HAVREFRAS – maskine kører uden knas på 16. år

15. marts 2019

Da Nakskov Mill Foods (NMF) skulle etablere et nyt og større procesanlæg for HAVREFRAS tilbage i 2004, fik ODIN Engineering

Mød Kasper Andy Quist: ODIN Engineerings Production Planner og holdets entertainer

5. marts 2019

Vores medarbejder Kasper Andy Quist arbejder som Production Planner og trives godt hos ODIN Engineering på fjerde år. Som Production

Ingen sag at møde til tiden, når arbejdet er sjovt

9. januar 2019

Hos ODIN Engineering står vores lærlinge mødeklar klokken halv syv hver eneste morgen. Flere har langt til arbejde, men møder

Dødsfald: Bestyrelsesmedlem Ellen Strøjer Rasmussen

29. december 2018

ODIN Engineerings bestyrelsesmedlem og tidligere økonomiansvarlig i over 40 år samt hele ODIN’s mor er gået bort. Ellen Strøjer Rasmussen er