Hos ODIN Engineering er vi vores ansvar bevidst. Som leverandør af løsninger til industriens forretningskritiske processer ved vi, hvor vigtigt det er at opretholde en funktionel produktionslinje. Derfor har vores service samme høje niveau som vores kvalitetsløsninger.
Indkøring og undervisning
Vores service begynder allerede ved installation og indkøring, der er en del af samtlige ODIN Engineerings leverancer. Her sikrer vi, at vores specialmaskiner fungerer optimalt sammen med det eksisterende produktionsanlæg. Når nye maskiner og anlæg indkøres, underviser vi i både drift og vedligeholdelse. Dette minimerer muligheden for driftsforstyrrelser pga. fejlbetjening og manglende uddannelse.
Monitorering af specialmaskiner
Samtidig tilbyder ODIN Engineering monitoreringsløsninger, der kan imødegå kritiske fejl på maskinerne og gøre problemløsningen mere effektiv. Som en ekstra sikkerhed etablerer vi ofte overvågningsaftaler, så også ODIN’s egne teknikere har adgang til monitoreringens data. På den måde kan vi – ved eksempelvis nedbrud i kundens eget monitoreringssystem eller ved kritiske driftsstop – hurtigt tilgå de nødvendige data.
Vores indsigt i kundens data sikrer en højere kvalitet i vores service og er med til at øge oppetiden for kundens produktionsanlæg. Vores overvågning kan også forhindre at eksempelvis brugsrelateret slid, udarter sig til kritiske problemer, da vores teknikere arbejder proaktivt med planlagt vedligeholdelse, så problemer imødegås, før de opstår.
Akut service
Udover indkøring, monitorering og løbende serviceeftersyn tilbyder ODIN Engineering også akut service døgnet rundt. Når vores kunder ringer, har de behov for faglig og kvalificeret assistance. På vores servicetelefon kan du altid komme i kontakt med en af vores kompetente teknikere.
For os er service en integreret del af vores løsninger. Det er helt afgørende, at vores kunders produktionsapparat holdes kørende, og vores princip er, at alt kan lade sig gøre ved kritiske driftsstop.
I vores løsninger er der ofte integreret en forbindelse til udstyrets styring, så det er muligt at fejlfinde via fjernsupport. Vi hopper også gerne på et fly med en vigtig reservedel eller komponent, hvis der er behov for det.
Hos ODIN sætter vi en ære i at tage telefonen og stå klar med hjælpen, når kunden har behovet. Det er kort sagt service for os.