Hos ODIN Engineering er vi vores ansvar bevidst. Som leverandør af løsninger til industriens forretningskritiske processer ved vi, hvor vigtigt det er at opretholde en funktionel produktionslinje. Derfor har vores service samme høje niveau som vores kvalitetsløsninger.

Indkøring og undervisning
Vores service begynder allerede ved installation og indkøring, der er en del af samtlige ODIN Engineerings leverancer. Her sikrer vi, at vores specialmaskiner fungerer optimalt sammen med det eksisterende produktionsanlæg. Når nye maskiner og anlæg indkøres, underviser vi i både drift og vedligeholdelse. Dette minimerer muligheden for driftsforstyrrelser pga. fejlbetjening og manglende uddannelse.

Monitorering af specialmaskiner
Samtidig tilbyder ODIN Engineering monitoreringsløsninger, der kan imødegå kritiske fejl på maskinerne og gøre problemløsningen mere effektiv. Som en ekstra sikkerhed etablerer vi ofte overvågningsaftaler, så også ODIN’s egne teknikere har adgang til monitoreringens data. På den måde kan vi – ved eksempelvis nedbrud i kundens eget monitoreringssystem eller ved kritiske driftsstop – hurtigt tilgå de nødvendige data.

Vores indsigt i kundens data sikrer en højere kvalitet i vores service og er med til at øge oppetiden for kundens produktionsanlæg. Vores overvågning kan også forhindre at eksempelvis brugsrelateret slid, udarter sig til kritiske problemer, da vores teknikere arbejder proaktivt med planlagt vedligeholdelse, så problemer imødegås, før de opstår.

Akut service
Udover indkøring, monitorering og løbende serviceeftersyn tilbyder ODIN Engineering også akut service døgnet rundt. Når vores kunder ringer, har de behov for faglig og kvalificeret assistance. På vores servicetelefon kan du altid komme i kontakt med en af vores kompetente teknikere.

For os er service en integreret del af vores løsninger. Det er helt afgørende, at vores kunders produktionsapparat holdes kørende, og vores princip er, at alt kan lade sig gøre ved kritiske driftsstop.

I vores løsninger er der ofte integreret en forbindelse til udstyrets styring, så det er muligt at fejlfinde via fjernsupport. Vi hopper også gerne på et fly med en vigtig reservedel eller komponent, hvis det er behov for det.

Hos ODIN sætter vi en ære i at tage telefonen og stå klar med hjælpen, når kunden har behovet. Det er kort sagt service for os.

Aktuelt

Sociale aktiviteter styrker arbejdsmiljøet hos ODIN Engineering

5. december 2019

ODIN Engineerings personaleforening arrangerer løbende sociale aktiviteter, der ryster teamet godt sammen. Det sociale engagement har positiv indflydelse på arbejdsmiljøet,

Renovering af kanoner på ODIN Engineering gør Stigsnæs Kystbatteri levende igen

28. november 2019

Igennem mere end et år stillede ODIN Engineering lokaler til rådighed for renovering af tre kanoner til Stigsnæs Kystbatteri, der

Specialmaskiner til bearbejdning af glasfiber og komposit

21. november 2019

I mere end 20 år har ODIN Engineering opfundet, udviklet, konstrueret, installeret og serviceret støbemaskiner, boremaskiner, skæremaskiner og fræsere, som

Snart producerer ODIN Engineerings specialudviklede maskiner på en fabrik i Asien

17. september 2019

Ti containere fyldt til randen med kompliceret fabriksudstyr udviklet af ODIN Engineering har nået deres bestemmelsessted i Asien. Om få

ODIN Engineering har udvidet maskinparken med en Trumpf laserskærer for at skabe mere fleksibilitet i produktionen

28. august 2019

Hos ODIN Engineering er der investeret i en Trumpf laserskærer, så ODIN selv kan udskære emner i stålplader. Med den

Mød Niklas Drost Bak Larsen: Fortsætter som industritekniker hos ODIN Engineering

26. juli 2019

Nye, daglige udfordringer og mulighed for at tage sin spejderinteresse med på arbejde. Det er årsagerne til, at Niklas Drost